A Friendly Sims 2 Community featuring free downloads, Sim Stories, Games & More
 
HomeHome  Start HereStart Here  RegisterRegister    Log inLog in  

Share | 
 

 Liar Liar!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next
AuthorMessage
AdriannaSimmie

avatar

Location : Planet Earth
Number of posts : 584
Age : 43
Registration date : 2010-02-03

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 15th 2010, 10:30 pm

I love the fact that it hasn't been above freezing here all week and get to tempt fate by driving on ice tomorrow
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 16th 2010, 12:38 pm

I'm sad that I have 5 days off work for the Christmas break.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 17th 2010, 1:13 pm

Oh ... Poor you what can you do in that time, instead of working??? Well don't ask me...

I just hate that it is a warm wave coming this way... I prefer rain or snow storm... but what can one do???
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 18th 2010, 12:20 am

I was happy to start off my weekend in horrible pain......

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 22nd 2010, 4:36 am

I was happy to drop on my Butt to day, when I was shopping bread to my Breakfast
Back to top Go down
beckylynn2109



Location : Clarksville, Tennessee
Number of posts : 106
Age : 29
Registration date : 2009-09-03

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 22nd 2010, 4:44 am

I just love this cold freezing weather we are having here in Tennessee. Yup
Back to top Go down
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   December 22nd 2010, 6:20 am

I heared you got a lot of salt desert in Tennessee... so how can it be cold? you don't lie now Becky?

mmm... I shall have liver casserole to dinner that is my favorite food!
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   February 24th 2011, 8:52 pm

I am so sad that I finally found time to visit the forums.

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 8th 2011, 4:36 am

I've enjoyed your absence.



No way......I've missed you SOOOO much. Love You Girl.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 8th 2011, 5:51 am

Really hate when it is 25 degrees Celsius, and bright sunshine this time of year
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 9th 2011, 6:19 am

I am really not fond of custom content for my pixel dollies. Give me the Maxis crap - errrr - I mean gems any day! Gold

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 11th 2011, 6:36 am



I want to date Charlie Sheen.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 11th 2011, 2:27 pm

He just told me he is looking for a third girlfriend to move in, so you just may be in luck! Yup

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 12th 2011, 8:28 am

Do he like guys?


I realy like when I'm 1 minute to late for the tobacco shop, and the guy that works there make the offer and open the door, to tell me he has closed, and I have to come back tomorrow ...
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 14th 2011, 5:16 am

Burst Out Laugh

I do not find the antics on this thread amusing at all. Bull

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 14th 2011, 5:55 am

I'm so annoyed that I'm online with you right now.




Missed you Love.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 14th 2011, 6:08 am

I find your attitude and demeanor off-putting.






Love ya! Loving

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 14th 2011, 6:24 am

I have to go get dressed.......I'm wearing my bell bottoms and butterfly collar shirt today.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   March 15th 2011, 7:55 am

Were you looking in my window. I wore the same thing. Stunned

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 11th 2011, 5:42 am

Girls


I hate this sunny weather...
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 11th 2011, 5:55 am

It has been gloomy here the past few days and I was glad. But today, unfornately, it is supposed to be sunny, warm and pleasant. I don't know how I will manage. LOL

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 11th 2011, 5:56 am

Yes don't you realy hate to lay in the sun, and be warm from it?
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 11th 2011, 6:05 am

You know, I really do. But, I guess we all have to make sacrifices. Tanning

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 12th 2011, 6:07 am

Ha, ha ... Elle you are to funny...

Today I sleep to half past 10. it is not good for me to sleep more then 3 hours at night, so I hate these lazy days
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 40
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: Liar Liar!   April 13th 2011, 5:47 am

I agree, Jackie. The less sleep one gets, the better.

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Liar Liar!   

Back to top Go down
 
Liar Liar!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 16 of 18Go to page : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Next
 Similar topics
-
» plenty of fish

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sims and Non-Sims Fun :: Let's Play & Discuss-
Jump to: