A Friendly Sims 2 Community featuring free downloads, Sim Stories, Games & More
 
HomeHome  Start HereStart Here  RegisterRegister    Log inLog in  

Share | 
 

 How Funny Is This?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: How Funny Is This?   February 12th 2010, 2:10 am



This just cracks me up!

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 19th 2010, 3:51 pm

**Warning......This contains some language that may be offensive to some listeners.



How dumb can you be?

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
savannah1994

avatar

Location : Great Fall.Montana
Number of posts : 200
Age : 23
Registration date : 2010-01-30

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 19th 2010, 4:55 pm



Sorry could not help it to funny Roll Floor
Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 19th 2010, 5:08 pm

Ahahaha Ahahaha Ahahaha Ahahaha Ahahaha

This section was a great idea, Hunter! These are too funny!!!

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 19th 2010, 5:29 pm

Glad this idea is liked.


Sometimes we all just need a really good laugh........at the expense of others!!!

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
savannah1994

avatar

Location : Great Fall.Montana
Number of posts : 200
Age : 23
Registration date : 2010-01-30

PostSubject: Agree   February 19th 2010, 8:07 pm

I thinks this is great. Giggle
Bravo Hunter Bravo Bravo!
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 21st 2010, 12:36 am

This is kinda long - but cracks us up!



_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 21st 2010, 12:11 pm


I am not even remotely endorsing this game, it's just that this advertisement for it cracks me up! LOL

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   February 21st 2010, 4:47 pm

I want to go play now!! Bye!

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 3rd 2010, 1:11 am




Do you think she made it through?

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 3rd 2010, 7:19 am

That's just wrong! Giggle

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 9th 2010, 2:22 am

When we went to see Shutter Island the other night - they actually played this commercial before the previews.



I don't know why........but it cracked me up. I kept looking at Brian and then back at the screen. I was just rolling.

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 9th 2010, 6:31 am

See! That's the Old Spice guy I was talking about; I told you he deserved to be punished, Hunter!!!

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
lukiepie

avatar

Location : in my room
Number of posts : 835
Age : 54
Registration date : 2009-09-15

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 10th 2010, 10:04 pm

OMG....I like totally like love that commercial!!!! it's like one of my faves
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 14th 2010, 2:11 am

I had a virus once........reminded me of this.

Except I found this hilarious.


_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 14th 2010, 8:08 am

The Matrix attacks your desktop. LOL

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 22nd 2010, 2:04 pm




_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 22nd 2010, 6:06 pm

Tuck and roll! I love it!

Ahahaha

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
AdriannaSimmie

avatar

Location : Planet Earth
Number of posts : 584
Age : 43
Registration date : 2010-02-03

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 29th 2010, 6:32 pm

Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   March 29th 2010, 7:23 pm

That was too funny, Jen! I love it!

Bravo!

_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
AdriannaSimmie

avatar

Location : Planet Earth
Number of posts : 584
Age : 43
Registration date : 2010-02-03

PostSubject: Re: How Funny Is This?   April 1st 2010, 3:14 am

Back to top Go down
Autumnelle

avatar

Location : NYC
Number of posts : 2910
Age : 39
Registration date : 2009-09-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   April 9th 2010, 11:02 pm


_________________
It's Elle, Baby!
When someone annoys you it takes 42 muscles to frown, 17 muscles to smile, and about 4 muscles to extend your arm and punch the crap out of them.
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   April 10th 2010, 1:42 am

What a jerk! Not really though - that's freaking hilarious!!!!

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
soloaris

avatar

Location : Gotenburg, Sweden
Number of posts : 1193
Age : 59
Registration date : 2010-04-13

PostSubject: Re: How Funny Is This?   April 29th 2010, 7:04 am

Giggle The guy in the Mercedes had it coming, A.H. to horning on a old lady, reel jerk Bull

Embarassed Poor little kid, its not easy to grow up in the shadow of a brilliant sister!

(Hunter No No) (just kidding Hi )
Back to top Go down
Hunter
Admin
avatar

Location : Wisconsin, USA
Number of posts : 5956
Age : 46
Registration date : 2008-10-27

PostSubject: Re: How Funny Is This?   April 30th 2010, 1:02 am

Oh Jeez Jen!

I missed the Mercedes one! He definitely had that coming! You go Grandma!

_________________
"I'm gonna smile because I deserve to........"
Back to top Go down
http://basicforsims.forummotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: How Funny Is This?   

Back to top Go down
 
How Funny Is This?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Random Funny Pictures
» Funny Fights Thread!
» Birthday wish funny....
» Funny Contest Entry WIP
» Funny Tv Ads

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Sims and Non-Sims Fun :: Let's Play & Discuss-
Jump to: